שירותים מנוהלים

מרכז התמיכה של TrustNet מספק מענה מקצועי ומהיר בכל שעות היממה

בשנים האחרונות מספר פתרונות אבטחת המידע המוטמעים בחברות גדל בקצב מסחרר. עובדה זו מחייבת ארגונים להתמודד עם טכנולוגיות רבות ועם תקלות ברבדים שונים.
מוקד השירות שלנו מעניק ייעוץ ותמיכה לכלל מוצרי האבטחה שהחברה מיישמת, החל מפתרונות תקשורת כמו Firewall, Mailrelay, Proxy, IPS וכלה בפתרונות אבטחת מידע וסייבר כגון DLP, Antivirus, SIEM ואחרים.

המוקד הטלפוני זמין 24/7 ומאפשרת ללקוח לקבל מענה מקצועי ומהיר לאירועים ותקלות מסביב לשעון. במקרים מסוימים קיימת אפשרות של הגעת מומחה לאתר הלקוח. Trustnet מתחייבת לסייע וללוות את הלקוח עד לפתרון התקלה. בנוסף, מרכז השירות דואג לביצוע מעקב אחר קריאות פתוחות ותקלות כולל איסוף ממצאים וקבלת מסקנות מהספקים השונים.